Gods Army

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Gods Army

Gods Army`s forum


+5
torbiskanorbis
Cadillac
mapitos
chimay
torechristian
9 posters

    Vitsekonkurranse

    torechristian
    torechristian
    Admin


    Vitsekonkurranse Empty Vitsekonkurranse

    Poste  torechristian Lør Sep 19 2009, 20:38

    Her legger vi inn en bra vits, så stemmer vi over de i morgen.
    Den vitsen som får flest stemmer, vinner premien på 80000 krystall Smile
    PS! Maks en vits pr.person.
    avatar
    chimay


    Vitsekonkurranse Empty Re: Vitsekonkurranse

    Poste  chimay Lør Sep 19 2009, 22:40

    Hei!

    Ja da får jeg være førstemann ut for å prøve å kapre 80k med krystall Very Happy Svære greier til premie, og gratulere med 160!



    Det var en gang to kompiser. Den ene var forholdsvis sprek og trente jevnlig, mens den andre var i dårlig form og trente sjelden. Fordi den ene av den var i så dårlig, fant den andre ut at han skulle gi bort en sykkel i gave så han kunne komme seg i bedre form.

    Så en dag overrasket han kompisen med en sykkel og en eske vaselin. Hvis det begynte å regne skulle han gni inn setet med vaselinen, fordi det var et bredt og godt sete i skinn.

    Søndagen etter var det tur for å prøve sykkelen. Sola stekte og det var fint vær. Men han tok med eska med vaselinen likevel, det kunne jo skye over og begynne å regne. En vet jo aldrig.

    Da han hadde syklet en stund befant han seg ute på landet og etterhvert kom han syklende forbi en gård. Bonden på gården sto ute på tunet og jobbet i finværet. Istedet for å sykle videre så bestemte han seg for å slå av en prat med bonden og etterhvert lurte bonden om han ville spise middag sammen med familien hans. Joda det kunne han godt, all syklingen hadde gjort at han hadde blitt svært sulten.

    Det var imidlertid en betingelse for at han kunne spise middag og det var at han holdt kjeft under hele middagen, hvis ikke måtte han ta hele oppvasken alene etterpå.
    Det var greit det, han skulle nok klare å holde kjeften under hele middagen han.

    Deretter ble han med bonden inn i huset og spiste middag sammen med familien. Bonden hadde en kone og en ung og vakker datter.

    Under middagen var det ingen som sa et ord, ingen ville ha oppvasken etterpå.

    Etterhvert ble det litt kjedelig og han begynte å få litt øyekontakt med den vakre dattera. Han kikket litt på henne og nikket mot kjøkkenbenken. Hun nikket stille tilbake og så gikk de bort til kjøkkenbenken og hadde seg en hyrdestund. Ingen sa noe mens de holdt på, og etter at de var ferdig gikk de stille tilbake til middagsbordet og satte seg igjen.

    Da de hadde kommet til desserten, begynte det å bli kjedelig igjen. Men denne gangen begynte han å kikke på kona i huset. Og etter en liten stund ble de enige og samme prosedyre gjentok seg borte på kjøkkenbenken som tidligere.

    Da de var ferdige og hadde satt seg igjen. Så begynte det å skye over ute og det så ut til at det skulle bli skikkelig regn og torden. Da kom han plutselig på hva kompisen hadde sagt om vaselinet og sykkelsetet. Han reiste seg brått og dro fram vaselinboksen fra bukselomma og skulle til å gå ut for å smøre sykkelsetet.
    Da kunne bonden imidlertid ikke holde seg lenger og utbrøt høyt: Nei, nei, nei, nå får det jaggu være nok! JEG TAR OPPVASKEN I DAG.....
    mapitos
    mapitos


    Vitsekonkurranse Empty Re: Vitsekonkurranse

    Poste  mapitos Lør Sep 19 2009, 23:17

    Jeg får vel pøve meg jeg og...morsom konkurranse og vanvittig bra premie Shocked



    "3 kåte karer frå Bergen, Ulvik og Voss, diskuterer favorittstillinger>

    Bergenseren:
    -Nederst, for da ser eg di deilie daiene honnes!

    Hardingen:
    - Øpst, fø dao ser eg dai herrlege augena hennas!

    Vossingen:
    -Bakfrå!!!... Men, hva ser du på da,spurte de andre??? - Da variera no. Sist so va da vel skiskyting på TV2!"
    avatar
    Cadillac


    Vitsekonkurranse Empty Re: Vitsekonkurranse

    Poste  Cadillac Søn Sep 20 2009, 00:18

    - Jeg har ligget med moren din! ropte han. Det ble helt stille i baren, og alle ventet på hva den andre ville gjøre. Førstemann satte i gang med å rope igjen:

    - Jeg har ligget med moren din, sier jeg! Den andre kikket opp og sa: - Gå hjem nå, far, du er full!
    avatar
    torbiskanorbis


    Vitsekonkurranse Empty vitse konkuranse

    Poste  torbiskanorbis Søn Sep 20 2009, 00:42

    Blond diskusjon

    To blondiner sitter ved en café på Karl Johan og snakker geografi.

    – Hva er lengst borte, månen eller Bergen

    Den andre blondinen ser nedverdigende på henne i det hun svarer...

    – Hallooooo? Kan du se Bergen herifra kanskje
    avatar
    jonasdenkjekke


    Vitsekonkurranse Empty :D

    Poste  jonasdenkjekke Søn Sep 20 2009, 13:55

    To eldre kvinner satt på en benk i parken: den ene rødhåret, mens den andre var gråhåret.

    Den gråhårete damen spurte for gøy den den rødhårete damen: Hvordan er det å ha brann i håret?

    Den rødhårete damen ble fornærmet og svarte tilbake: Det vet vel du alt om, du som bare har aske igjen! Very Happy
    martin322
    martin322


    Vitsekonkurranse Empty Re: Vitsekonkurranse

    Poste  martin322 Søn Sep 20 2009, 15:06

    Får vel hive inn en vits jeg også da .

    To venninner hadde vært på firmafest og ble veldig bedugget. Da de sjanglet hjemover fant begge ut at de måtte urinere og gikk dermed inn blant buskene på en kirkegård for å gjøre sitt. Den ene brukte trusa til å tørke seg med mens den andre rev av en flik på en krans fra en grav like ved.
    Dagen etter satt mennene deres på krakken utenfor blokka og var noe oppgitte.
    Ille med kona, sa den ene, hun kom hjem dritings i natt, uten truse. De jævla firmafestene tar knekken på oss. – Det sier du, sier den andre! Jeg prøvde få meg en svingom i natt men da jeg fikk av trusa så lå det en våt lapp inni hvor det sto - Takk for alt, hilsen gutta på jobben!
    avatar
    donkeh


    Vitsekonkurranse Empty I hjemlig jord

    Poste  donkeh Man Sep 21 2009, 19:12

    Et ektepar var på ferie i Jerusalem da kona brått døde. Da dødsårsaken av klarlagt og alle formaliteter unnagjort, kontaktet begravesesagenten mannen.
    -Det vil koste 30.000,- å begravene henne her, men 150.000,- å sende legemet hjem, sa agenten.
    -Vi sender henne hjem, sa mannen
    -Hvorfor det? utbrøt begravelsesagenten overrasket. -Du kan i stede begrave henne i Det hellige land og spare mange penger!
    -Vel, sa mannen, -for lenge siden ble en fyr begravd her og sto opp etter 3 dager. Jeg kan ikke ta sjansen.
    solsikke
    solsikke


    Vitsekonkurranse Empty Re: Vitsekonkurranse

    Poste  solsikke Man Sep 21 2009, 23:31

    Tre homser har dødd, og de skal kremeres...
    Deres kjærester var på begravelsesbyrået på sammen tid og begynte å diskutere hva de skulle gjøre med asken...
    Den første sa:Min elskede likte å fly, så jeg skal ta en flytur der jeg strør asken utover...
    Den andre sa:Min kjære var så glad i å fiske, så jeg skal ta med asken til favoritt sjøen hans og strø den utover...
    Den tredje sa: Min type var en slik god elsker, at jeg skal blande asken hans i en bolle med chillisuppe, slik at han kan komme smertefullt i ræva mi for aller siste gang...

    Sponsored content


    Vitsekonkurranse Empty Re: Vitsekonkurranse

    Poste  Sponsored content


      Klokken er: Søn Mai 19 2024, 07:29